29 November 2012

Kelas Eco Cancel!

 
 
Hye Korg Sume2... hehe.. dengan hati gembire aku nk announce kelas eco cancel! yey!!!!
gembire yg terkate kelas kol 8 pagi cancel. cewah!! mcm la pas ni ko xde kelas kan...
sebenaryer jadual aku ari nie nk kate pack x pack la kan.. sbb kelas gap 2 jam.. so, kelas start kol 8-10 pagii iaitu kelas eco. the next kelas kol 12-2 ptg iaitu kelas account n diikuti oleh kelas kol 4-6 ptg IT Management. n subjek nie sgt susah n susah nk paham.. smlm madam ckp ari nie bg markah test. pergh! bpew markah aku dpt nie? dah la ari tuh jawab entah pape.. *risau* harap2 la jgn 0 = TELUR AYAM. hopefully x la kan. amin. *keeppositive*.
 
One more thing, hari minggu nie Fakulti Bussiness Management (HRM) ade buat sportsday.. sepatutyer sportsday buat last week bt tepakse postpone sebab pihak UITM bekukan sume aktiviti pade hari tersebt. dan yang paling sadisyer.. aku masok kejohanan futsal pade hari sabtu nie.. then futsal tuh clash ngan interview for assignment management. What the???? so macam mane aku participate kalo futsal tuh wat pade hari yg same nk wat interview? pening pale weols tau x! dan dlam kumpulan ktorg 2 pemain pegi konvo then how? buat mase skang nie  x leh pikir secare waras to make the best decision. haiyo!

Second thing malam tadi de perjumpaan ngan kelab BHUREC and ktorg bincang pasal performance. And aku terpilih tok wat persembahan.. nk tau persembahan pe???? jeng jeng jeng!! aku kene MENYANYI. tpi bkn sorg.. ramai2 okey.. haha.. hal ini berlaku kerana xde org yg nak wat persembahan so ak redha jela.. persembahan nie akan dibuat mase fakulti ktorg wat dinner pade 10/12/12. pade muleyer aku nak pki bju pe yg ade sbb attend dinner je kan.. last2 kene wat persembahan n kene crik bju gak.. weyh!! nk crik bju kat mane nie???? x kan nk pegi alor star kot.. urm.. mentang2 duit PT dah dpt.. sume bende nk beli. haish..
 
so penat dah membebel panjang2 tue je la cite aku pade hari nie. sekian terima kasih. :D 
psst... de org unfollow blog aku nie.. xpela ak paham maybe blog aku jarang update n x best pon. :( pasrah jela. janji korg yg de still ngan aku kan?? kan???
:) so there a big hug for all of you!! muahhh!!! hehe..
bubye..

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments:

Copyright Tjay's Official Diaries