18 October 2012

Quiz Account Tamat!

 
 
Hye uolls.. hehe.. korg sume dah lunch.. aku dah lunch tadi.. alahamdulilah..
tadi aku lunch laksa + kuih je.. kenyang alhamdulilah.. :D bajet org len nk tau je kan..  
 okey.. tadi aku de quiz account... pergh!!! takot giler..
 
 tgk pic kat atas nie cm nie la aku kene wat account.
eh!!!! x pon sebenaryer.. hehe.. :D
 
quiz stat kol 12.10 tghari tadi.. sblm tuh aku de study crik trial balance sampai balance..
akhiryer aku dpt balance gak.. dgn sukeciteyer aku masok kelas ngan confidentyer..
haha.. tpi lam ati hanye tuhan je tau.. takot!!!!!
hehe.. pastu aku mulekan dgn bismillah n aku menjawab soklan ngan pantasyer..
 
aku mule jawab dgn tgn aku mengigil gile2.. mane x yer nervous sejuk gile kot aircond die.. pergh!!! then  aku gabra mase jawab tuh.. mane x yer bg mase 45 minit je kot.. haha.. tpi x kesah la...
then aku terus menjawab n aku mendapati akaun aku balance! yey!!!!! alhamdulilah.. :D 
part pling best aku org pertame siap... fuh! pech rekod kot! haha..
 
aku ngan confident pegi anta skrip jwpn... then bile mase tamat lect aku bincang jawapan..
then aku realise aku de x bukak satu akaun.. pergh!!! hilang dah markah kat situ even aku puye balance.. erm tuh la padah yer anta cepat2.. hehe.. so that it aku nj cite.. bye.. thanks 4 reading my entry.. jap!!!
 
 
 skang nie baskin robinns de wat penggudian rasew.. nk tgk???? 
pegi  kat SINI.
thanks..
xoxoxoxooxoxxoxooxo    
 


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments:

Copyright Tjay's Official Diaries