15 September 2012

UITM :D


Hello uolzzz... em ari nie aku de bnyk cite.. firstly aku pegi ujibakat Money Drop.... bapaklah ramai giler org... beratur tersangatlah pnjg... pergh!!! mule2.. aku ngan my bro beratur... ingatkn kejap la kn.. ghupeyer dah 2 jam beratur pon x gerak2... hish.. aku dah fedup dah... last2 ktorg blik.. penatlah nk berautr pnjg.. urm..

secondly... berite yg amat mengujakan n menakotkan... aku dapat masuk UITM.... :D hehe.. tadi ngan semangatyer aku cek.. before tuh rmai dah kn aku kol taye pasal rayuan yg aku buat tuh.. aku ckp x cek lagi sebab kat luar kan.. so masuk umah je aku terus la bukak website die.. jeng.. jeng... tanpe disangke2 aku dapat masuk U... tpi uitm la memg menjadi pujaan hatiku.. nie la buktiyer..

kn????

tpi skang aku bebelah bagi.. aku nk keje ke nk sambung.. skang nie rasew nk sambung study.. pastuh pikirkan kos plak... em x tau la.. aku sendiri pon x tau aku masuk bile kan.. so just wait n see la..okey tue jela yg aku nk kongsikan skang nie.. so wish me luck okey..
:D


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

roziahojijie said...

Tahniah tjay .. aku harap ko oke oke saje :)

Copyright Tjay's Official Diaries